| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Τρίτη, 00:01 - 17/05/2022

 

 

του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου

 

Στο μέτρο που η υγεία και η προστασία της παίζουν όλο και πιο σημαίνοντα ρόλο στη ζωή μας, ο περιορισμός της διαφήμισης των τροφίμων στα παιδιά, είναι μια από τις εθελοντικές δράσεις που μπορούν να αναληφθούν σε συλλογικό επίπεδο.

 

 

Με πρωτοβουλία έτσι του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων (Σ.Δ.Ε.), το ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινωνικών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων. Είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου για να βελτιωθεί ο τρόπος διαφήμισης των τροφίμων και ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.

 

Ας σημειωθεί δε ότι η πρωτοβουλία αυτή, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του αντίστοιχου ευρωπαϊκού ΕU Pledge.

 

Όσο για την απόφαση του ΣΕΒΤ και του ΣΔΕ να προχωρήσουν στην υλοποίηση αυτού του Κώδικα Αυτοδέσμευσης, συνδέεται άμεσα με τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με τη διαφήμιση των τροφίμων και ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος παραγωγών και Καταναλωτών. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η νέα Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες ήδη δραστηριοποιείται ενεργά η Βιομηχανία τροφίμων. Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους της είναι η προώθηση μιας υγιούς και βιώσιμης διατροφής. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο «Κώδικας Δεοντολογίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική και πρακτική προώθησης των προϊόντων τροφίμων», που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2021 και είναι το πρώτο της παραδοτέο, προβλέπει την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις τροφίμων υπεύθυνων πρακτικών για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη σημασία της αυτοδέσμευσης.

 

Υπό αυτή την έννοια, η συμμετοχή των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών σε μια πρωτοβουλία αυτοδέσμευσης, όπως το Ελληνικό Pledge, έχει ως στόχο να αναδείξει το ενδιαφέρον και την ουσιαστική συμβολή της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.

 

Σημειώνεται ότι ήδη από το ξεκίνημα της σχετικής πρωτοβουλίας κορυφαίες ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων, μέλη του ΣΕΒΤ συμμετέχουν και στηρίζουν τις σχετικές δράσεις.

 

Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος – European Business Review

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2022 Greek Finance Forum